Cerrar

es | val   

Com construir una marca nativa en internet

Enrique Pernía, director de Kártica

Publicado por AdmonVlc
lunes, 28 de noviembre de 2016 a las 12:11

El món ha canviat i Internet ha transformat la nostra manera de comprar.

Les marques amb més vendes i els espais on es produeixen les prescripcions i transaccions no tenen més de 10 anys en la seua majoria.

És el moment de preguntar-se com adaptar la teua marca a este nou món o valorar el potencial d’una marca nativa.

Les regles han canviat i, actualment, el neuromàrqueting estudia els nivells d’emoció, atenció i memòria, així com els estímuls conscients i inconscients del teu cervell. Els que construïm negocis en Internet oferim estímuls de plaer després que realitzes una compra, amb l’objectiu que tornes a esforçar-te per realitzar-ne la següent.

Hi ha diverses lleis de les quals no has de dubtar. El bell i la novetat venen. Si millores el contrast i simplifiques el procés, aconseguiràs major efectivitat. La velocitat de càrrega i l’orde lògic evitaran les fugues del procés.

Podem dir que estem al començament de TOT, com quan es va inventar la impremta o al principi de la revolució industrial, i és moment de prendre decisions amb una marca ben construïda.

Per això és important saber que tots tenim la capacitat de resoldre un problema concret d'una forma molt millor que la resta de persones, així com que per les nostres vivències, els nostres fracassos, la nostra educació i l'entorn que ens envolta, estem millor preparats que la resta.

El problema que resols i com ho fas defineix la teua proposta de marca, i ara només falta contar la teua història per donar-te a conéixer i diferenciar-te de la resta. Has de saber doncs quina és la personalitat de la teua marca, perquè això marcarà el to de comunicació que utilitzes. I has de saber també quina relació emocional t’uneix amb els teus consumidors.

Diu una metodologia de la multinacional d’estudis de mercat GfK que les relacions amb les marques són com les relacions humanes, i conéixer així si eixa relació és com «un matrimoni en crisi», de «coneguts casuals» o de «millors amics».

Estem en un moment extraordinari de canvi, ets la persona triada per resoldre millor que ningú un problema i tens les ferramentes perquè la teua solució arribe a tots els racons del planeta.

Fem que succeïsca?

Autor: Enrique Pernía, director de Kártica

3.093 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO