Cerrar

es | val   

Promoció Econòmica comença la seua formació en ODS per a empreses

ODS

Durant quatre sessions, s'abordarà en l'àmbit empresarial els Objectius de Desenvolupament Sostenible contemplats en l'Agenda 2030.

Promoció Econòmica - Ajuntament de Sagunt

Promoció Econòmica - Ajuntament de Sagunt

Publicado el jueves, 23 de febrero de 2023 a las 12:15

Este pròxim 28 de febrer se celebra la primera sessió del cicle de jornades per a empreses que tracten de visualitzar i aprofundir en el coneixement i aplicació dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'Agenda 2030. Esta acció forma part del programa “Impulsant els ODS a la ciutadanía” que realitza el departament de Promoció Econòmica i Industrial al costat del de Joventut i que compta amb una subvenció de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica.

L'objectiu d'este cicle de jornades dirigit a empreses i persones autònomes és el de conscienciar i difondre els Objectius de Desenvolupament Sostenible en l'àmbit empresarial del municipi, analitzant la seua aplicabilitat, objectius i metes de cadascun d'ells, amb la finalitat que les empreses puguen seleccionar amb qual poden tindre major interrelació i treballa en el seu desenvolupament posterior.

Segons indica el propi document de l'Agenda 2030 aprovat per Nacions Unides en 2015, els ODS són una crida a l'acció per a erradicar la pobresa, protegir el planeta i millorar les vides i les perspectives de les persones a tot el món. Articulat en 17 grans objectius, s'insta a promoure iniciatives i l'acció local per a acabar amb els desequilibris i promoure un desenvolupament just.

María José Carrera, regidora de Promoció Econòmica, destaca esta formació perquè suposa «un pas més dins de la nostra intenció de sensibilitzar i conscienciar a les empreses en assumptes transversals com la igualtat, la justícia social o el desenvolupament sostenible. L'any passat vam realitzar una formació específica sobre Responsabilitat Social Empresarial i en esta ocasió, gràcies a l'ajuda de la Conselleria de Participació, podem ser més ambiciosos en la nostra proposta i intentar arribar a més empreses».

La primera de les sessions, que servirà d'introducció i fil conductor del programa, se celebrarà de manera en línia el 28 de febrer a les 12.00 i per a això només cal cridar al departament de promoció econòmica (96.265.58.86) o inscriure's mitjançant el següent enllaç: https://forms.gle/edLfte5qbwmGh6ej7

Després d'ella, i amb una periodicitat mensual, es realitzaran dues sessions on s'aprofundiran, de manera teoricopràctica, en els ODS més rellevants en l'àmbit empresarial. Finalment, en l'última sessió es veurà un cas pràctic per a identificar els ODS en un model d'empresa i es tractarà d'integrar en la companyia mitjançant una correcta metodologia.

Per a Carrera «esta és una oportunitat perquè les empreses i les persones autònomes del municipi coneguen en profunditat la rellevància que tenen els ODS i l'Agenda 2030 i puguen aplicar en els seus diferents àmbits polítiques que afavorisquen eixos objectius comuns de construir una societat més igualitària i respectuosa amb el medi ambient».

2.439 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO