Ferramentes clau de turisme intel·ligent: gamificació, realitat virtual i APPs
el martes, 23 de octubre de 2018 de 13:15 a 14:30
Dónde:
Casa de Cultura / Urbalab
Planta 1. Aula 4
Passeig de les Germanies, 11
Gandia (Valencia)
DESCRIPCIÓ
La tecnologia d'avantguarda junt amb la sostenibilitat constituïxen els pilars del Turisme Intel·ligent. L'ús de ferramentes tecnològiques com la gamificació, la realitat virtual i altres aplicacions, obrin noves vies a les organitzacions turístiques per a generar narratives que convertisquen al visitant en actor principal i que augmenten la qualitat de les seues experiències, abans durant i després del seu viatge creant connexions emocionals més forts amb el destí. Estes ferramentes es convertixen en els instruments perfectes per a aconseguir mètodes més innovadors i eficaços per a la fidelització del client i la generació de dades valuoses que alimenten els CRM i fomenten noves estratègies de MK més beneficioses; així com per a millorar l'exercici i el compromís del personal dins de les organitzacions.
En la taula redona participaran experts/es i professionals de les diferents matèries. Lola Buendía, directora d'Identitat digital d'Hosteltur (portal líder en espanyol de notícies de turisme) moderarà la taula i aportarà la perspectiva d'innovació turística. José Luis Soler coordinador i professor en FloridaReplay, l'àrea formació, investigació i desenrotllament de videojocs i experiències interactives de Florida Universitària i investigador del laboratori de Neurotecnologías Inmersivas Institut I3B, exposarà la visió més científica i els últims avanços en l'aplicació d'estes ferramentes en les organitzacions i quins beneficis i noves possibilitats oferixen. Com a ponents contertulians, experts i responsables d'organitzacions especialitzades en tecnologies d'avantguarda, exposaran els seus casos d'èxit:
- Gersón Beltrán CMO en Play&Go Experience, experts a oferir una millora de l'experiència d'usuari en les seues activitats d'oci, incrementant la seua interacció mitjançant tècniques de gamificació i realitat augmentada; mostrarà el desenvolupament d'aplicacions com “Fallas 1” basada en Pokemon Go per a aplicar la gamificació a un esdeveniment turístic o “Territorio Borgia” basada en el turisme cultural del Territori Borja, entre altres.
- Santiago Gimeno CEO de Cuatroochenta, empresa nascuda en el Parc Científic Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I, Espaitec, amb oficines pròpies a Milà i Bogotà i clients en 14 països. Especialitzada en el desenvolupament avançat d'apps i en la gestió integral del canal digital per a la millora de resultats en les organitzacions, en l'àmbit turístic ha desenrotllat projectes per a Grup Barceló, Aquarama o Panavisió Tours.
- Raimundo Vidales CEO de Hotel Manager. Tecnologia hotelera feta per hotelers. Han desenvolupat una App per a cobrir tant les necessitats de l'organització, com la millora de l'experiència del client. Permet simplificar els tràmits amb l'hotel tant en la reserva, com en l'estada, trobar informació del destí o comentar en Tripadvisor. Per a l'hotel es convertix en una eficient ferramenta de gestió, mitjançant l'optimització de processos i augment de vendes.
- Raul Pucheta CEO de Gnommo Studios. Software Factory que desenvolupa tot tipus de solucions informàtiques segons les necessitats del client. Experts entre altres àrees en la implementació de jocs online, han desenrotllat Apps com Mr.noow, l'objectiu de la qual és millorar l'experiència del client en restauració i augmentar les vendes.
PONENTS
Gersón Beltrán López
Geógrafo, Doctor en Desarrollo Local y Territorio por la Universidad de Valencia. Responsable de marketing y datos
Play&Go Experience
Raimundo Vidales
CEO y Fundador
Hotelmanager
Jose Luis Soler Domínguez
Docente en Florida Universitaria e Investigador senior
ITI - Instituto Tecnológico de Informática
Santi Gimeno
Socio Director
Soluciones Cuatroochenta
Raúl Pucheta Barranco
CEO | CTO
GnommoStudios
Esta sesión forma parte de:
Focus Pime i Emprenedoria Comunitat Valenciana 2018
Focus Pyme gandia calidad vida turismo inteligente turismo startups emprendedores formación emprendimiento financiación motivación empresarial gamificación realidad virtual
04/10/2018 17:22 | admonFOCUSCV
https://focuspyme.emprenemjunts.es/?op=14&n=14110
Añádelo a tu agenda