Serveis a particulars
Model de Negoci d'Activitats Empresarials
miércoles, 20 de noviembre de 2019
L’enfocament cap al client ha de ser la tònica fonamental de les empreses en general, i en este tipus de negocis serà definitiu. Cal donar per fet que els serveis que se sol·liciten atenen a unes necessitats que s’han de cobrir, amb satisfacció per part del client, amb el concepte de qualitat-preu adequat a cada client. El posicionament que aconseguisca l’empresa dependrà dels seus esforços en comunicació i de la seua trajectòria en el sector i del servei que preste als seus clients (en estos models, el «boca-orella» sol funcionar prou bé), tot i que no sol representar el canal més important per a l’empresa.
Perseguir la qualitat no serà suficient, sinó que caldrà buscar l’excel·lència per tal de fer-la arribar al client que puga valorar-la (posar en valor), cosa que determinarà per a estos la millor opció qualitat-preu.
La diferenciació o l’avantatge competitiu que es puga aconseguir dependrà de la capacitat que tinga l’empresa per ser capaç d’adequar-se al mercat, traure el màxim partit als mitjans i recursos disponibles (tecnologies, metodologies,...) i a la seua habilitat per alinear-los per al desenvolupament òptim de les seues activitats, millorant així la forma d’oferir la seua tipologia de serveis en el seu sector.
Quan pensem en este tipus de negocis, pensem en activitats com les que s’inclouen a les següents Guies d’Activitats Empresarials en Emprenemjunts:
Agències de viatges especialitzades
Serveis d’assistència tècnica (SAT)
20/11/2019 08:46 | AdmonVlc