Instal·lació Solar Fotovoltaica
Model de Negoci
sábado, 17 de diciembre de 2022
A l’hora de definir l’activitat d’una empresa d’Instal·lació Solar Fotovoltaica, cal agrupar la clientela en funció de les seues característiques, necessitats, interessos o atributs comuns, cosa que genera el concepte de Segment de mercat.
En el cas d’una empresa d’instal·lació solar fotovoltaica, trobem tres segments de mercat que podem diferenciar de la següent manera:
- Particulars: assessorament i seguiment de la instal·lació solar fotovoltaica en vivendes individuals o unifamiliars i vivendes col·lectives (comunitats de propietaris, edificis de vivendes o urbanitzacions).
- Empreses: assessorament i seguiment de la instal·lació solar fotovoltaica en edificis privats d’empreses de diferents sectors (agropecuari, industrial o servicis) que arriben a elevats nivells de consum energètic, com ara hotels, restaurants, fàbriques, explotacions agrícoles o ramaderes.
- Administració: instal·lació d’assessorament i seguiment de la instal·lació solar fotovoltaica en edificis públics, com ara ajuntaments, col·legis, universitats, hospitals, poliesportius, etc.
17/12/2022 16:54 | publisher