INNOVA Connect | Presentació projectes AVI – FEDER 21-27
Jornada informativa | 30 de juny | Museu de les Ciències Príncep Felip de València
el martes, 30 de junio de 2026 de 09:00 a 11:45
Dónde:
Ciudad de las Artes y las Ciencias
Auditorio Santiago Grisolía
Av. del Professor López Piñero, 7
Valencia (Valencia)
La Direcció General de Fons Europeus i IVACE+i Innovació han anunciat la celebració de la jornada “Innova Connect”, una trobada que posarà en valor projectes finançats per la Unió Europea a través del Fons Europeu de Desenrotllament Regional (FEDER) 2021-2027.
L'esdeveniment se celebrarà dimarts que ve 30 de juny a partir de les 9.00 am a l'Auditori Santiago Grisolía, situat en el Museu de les Ciències Príncep Felip de València. La jornada comptarà amb la participació de representants institucionals, agents de l'ecosistema innovador, així com l'assistència d'alts càrrecs de la Generalitat Valenciana, la qual cosa reforça la rellevància de la trobada a nivell institucional.
Durant la jornada es presentaran dos projectes destacats: DRAGONBOT i VIEWS, els responsables del qual exposaran els seus avanços i resultats en taules redones. Estes sessions permetran conéixer de primera mà els impactes i aplicacions pràctiques d'estes iniciatives finançades per la Unió Europea a través del FEDER. A més, en finalitzar l'acte, els assistents tindran l'oportunitat de participar en una visita als demostradors d'estos projectes per a observar el seu funcionament en directe.
DATA I HORA: 30 de juny, de 9:00 a 11:00 hores.
LLOC: l'Auditori Santiago Grisolía, situat en el Museu de les Ciències Príncep Felip de València.
19/06/2026 10:09 | CarmenDiaz
URL oficial/canónica: https://ceeivalencia.emprenemjunts.es/?op=14&n=27021
Añádelo a tu agenda